- BC Clan Shoutbox

Author Topic: BC And random people VS. DD (Halo)  (Read 1373 times)

Offline Pinkie

  • Hawt sawk rawker
  • BC Members
  • BC Regular
  • Posts: 8328
  • WOAH.
    • View Profile
BC And random people VS. DD (Halo)
« on: August 16, 2009, 07:18:11 pm »
BloodGulch WITH REGS lol (They're supposedly a regs clan, but umm.. xD)



Then Game two, we wanted to play Heavies so.. here's the turnout. lol They all ragequit because they suck balls of steel with heavies. xDDDD



Yeah but Pinkie types faster than the hispanic people talk on the spanish channel and that's almost impossible. - TeXaS

Sportin' the old sig by Hambone :D

Offline GenocideĐriftz

  • BC Members
  • BC Regular
  • Posts: 5827
    • View Profile
Re: BC And random people VS. DD (Halo)
« Reply #1 on: August 16, 2009, 09:18:34 pm »
Pinkie must have shopped chrome's fantastic ping!  :yay:

GG though!

Crusade = Demix
Tu Madre = Hunter
AOD = Eagle.
Pinkie is so 1337 she doesn't sigh, she simply says it.

Impossible is just a big word thrown around by small men who find it easier to live in the world they've been given than to explore the power they have to change it. Impossible is not a fact. It's an opinion. Impossible is not a declaration. It's a dare. Impossible is potential. Impossible is temporary. Impossible is nothing.

Offline Ajax

  • BLAH
  • BC Regular
  • Posts: 783
  • You can't touch my buns of steel
    • View Profile
Re: BC And random people VS. DD (Halo)
« Reply #2 on: August 16, 2009, 09:24:51 pm »
Ragequitters...My answer is no next time you ask me to scrim these crybabies lol..They had maybe..2 or 3 people that stayed. I remember Flash and Abyss? I think. Just about everyone else...noty. :[] I'm glad they can kill, but who cares? I see no flags. lol ggs


Core i5 2500k • GTX 560Ti • 8GB DDR 3 RAM • 1.5 TB HDD • W7 Ultimate

Offline Killer

  • OMG I'm a
  • BC Regular
  • Posts: 4151
  • §þ·
    • View Profile
Re: BC And random people VS. DD (Halo)
« Reply #3 on: August 16, 2009, 10:20:48 pm »
No, this is funny.. Surprised the even played us every game..
http://vclan.subsyn.com/forums/viewtopic.php?f=8&t=945
★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
[23:08] *GSD Chromefailz | Pinkie: I'll just be like, eff you
[23:08] *GSD Chromefailz | Pinkie: bitch..

Offline Chrome

  • BC Regular
  • Posts: 160
    • View Profile
Re: BC And random people VS. DD (Halo)
« Reply #4 on: August 19, 2009, 12:21:30 am »
 :you: Very funny geno............. idk why my modem decided to be gay half way through the game lol.
But yeah GG.